Прийшов час поговорити про оновлення у сімействі Cannondale SuperSix EVO. Здавалося, що ця платформа вже всі відома і зарекомендовала себе на всі сто, натомість інженери Cannondale змогли зробити ці моделі ще більш бажаними, адже тепер вона може похизуватись не лише шосейними велосипедами, а тепер ще й циклокросовим та гравійним Cannondale SuperSix EVO.
Тож, знайомтесь з поповненням у сімействі: оновлений SuperSix EVO CX, створений для циклокросових гонок, та його гравійний колега - SuperSix EVO SE!
Коли інженери Cannondale лише починали проектування найшвидших велосипедів для циклокросу та гравійних гонок, в них були декілька козирів у рукаві. Вже існував Cannondale SuperX, який ледь не самостійно переписав під себе свод правил у циклокросі завдяки своїй прогресивній геометрії та розширеним можливостям. Також існував всім відомий SuperSix EVO - швидкий та легкий велосипед для шосейних гонок. Об’єднавши їх якості - геометрію та посадку на SuperX з аеродинамікою та ефективним керуванням на SuperSix Evo - ми отримали бажану досконалість!
Спочатку була геометрія...
Особливість цих прекрасних байків у тому, що геометрія дозволяє іздити максимально швидко по грунтах, де звичайний шосейний велосипед буде менш ефективний. Тепер це пов’язане з більшою маневреністю, стабільністю керування та достатнім зчепленням для проходження найскладніших ділянок.
Стабільність та керованість зумовлені оптимізованою геометрією. Cannondale додали офсет вилки у 55 мм, а позаду залишили короткі пір’я. Таким чином, заднє колесо знаходиться практично під райдером, що дає краще зчеплення на найкрутіших та слизьких ділянках шляху.
Асиметрична геометрія дозволяє мати великий зазор 45 мм для покришок.
Тепер детальніше про раму.
При розробці шосейних велосипедів, таких як SuperSix EVO, аеродинаміка завжди відіграє велике значення. Вона надає перевагу при будь-якій швидкості та на будь-якому профілі. І ці переваги лише зростають зі швидкістю.
Профілі труб та структуру рами SuperSix EVO обробили так, щоб забезпечити потрібну жорсткість та довговічність, які так необхідні для циклокросових гонок та хардкорних гравійних виїздів. В результаті ми отримали раму, яка легше та швидше за будь-які моделі з приставкою “аеро”.
Фактично, нові байки за швидкісними якостями є ближчими до шосейного SuperSix, ніж до циклокросових чи гравійних.
Якщо встановити до цієї рами гоночні колеса, то на виході ми отримуємо байк, який за рівних умов не поступиться іншим шосейним велосипедам.
Короткі та занижені пір’я прекрасно співпрацють з підседелом Hollowgram 27 SL KNOT, забезпечуючи передбачуване кервування, добре зчеплення, а також комфорт на рівних на неровних поверхнях.
Також кліренс покришок збільшився до 45 мм попереду і позаду. Це означає не лише можливість встановити більш широку гуму, які в свою чергу забезпечать додаткову амортизацію, але й відповідає рекомендаціям UCI, маючи ще 12 мм у запасі. Менше забруднень - більше подіумів!
Крім того, швидкоз’ємні вісі дозволять швидко демонтувати колесо. І звичайно внутрішня проводка дозволить зберігати раму естетичною.
SuperSix EVO CX - це циклокросова модель, яка вирізняється своєю надійністю та зручністю у обслуговуванні. Варто згадати про її низьку вагу, трансмісію 1Х, задній ротор 140 мм та покришки шириною 33 мм.
Модель SuperSix EVO SE розроблена для гравійних гонок, має 2Х-трансмісію, універсальну гуму шириною 40 мм та зміщений підседел для більш зручної посадки на тривалі дистанції.
Ми представили вам дві моделі, зібрані на базу однієї платформи. Обидва створені для подіумів та перемог, а остаточний вибір за вами!